5/29/2007

Reportatge fotogràfic

Pocs dies després de traslladar-me al nou piset, aquí a Göttingen, us en vaig fer un reportatge fotogràfic, que podeu trobar aquí. La veritat és que aquells dies ho tenia tot bastant precari: només havia pogut fer una excursió a comprar mobles (de vosaltres-ja-sabeu-on), i tampoc no em sobraven les peles ni el maleter del cotxe. Ara, després de mig any i quatre viatges a Kassel on-ja-sabeu-vosaltres (un amb me mare, un amb la Maite, i dos amb el Joan-Jordi), puc dir que la meva qualitat de vida s'ha multiplicat. Jutjeu vosaltres mateixos si això no sembla una habitació, enlloc d'un càstig diví: ara hi tinc un llit doble, i una butaca-llit plegable.







La darrera vegada no us vaig ensenyar el lavabo. Tampoc no hi havia res per veure, a part d'una cortina que m'acabava de comprar. Ara està una mica més preparat. Fins i tot vam trobar un moble metàl·lic que se suporta sobre unes barres telescòpiques fent pressió contra el terra i el sostre: un inventàs per no fer forats a les parets. En aquest cas, res prové de ja-sabeu-vosaltres-on, sinó del Bahr, un supermercat tipus Aki o Le Roi Merlin, de Göttingen mateix.










El menjador també ha millorat notablement. De tenir una barra de cuina i dues cadires, ara tinc una magnífica taula plegable, que serveix per a sis persones, una taula d'estudi sota la finestra, tauleta pel sofà, quatre cadires la mar de comfortables, un prestatge a la paret, de punta a punta, i un armari d'aquells tan típics d'on-vosaltres-ja-sabeu. Tinc a més llums per tot arreu, dels que només fan sensació de calidesa, i també dels que permeten llegir, coixins, mantetes per tapar-se al sofà, tovalles i fins i tot una cortina!













La vista per la finestra també s'ho val... dóna a un carrer força transitat, però només per busos i bicicletes. Estic al bell mig de la ciutat, darrere d'una església, en una zona semi-peatonal, amb arbres i fins i tot algun gronxador. Tinc un cinema (dels alternatius) a la cantonada de casa, un quiosc, farmàcies, bars, restaurants, botigues de tonteries, uns quants bancs i tres supermercats a menys de 200 metres. I l'estació a 10 minuts a peu. Tot plegat només té un problema, detectable diumenges y-fiestas-de-guardar a les 10 i a les 12 del matí... si us interessa saber quin, amb molt de gust us rebré un cap de setmana d'aquests. Com heu pogut veure més amunt, hi ha lloc per dues persones més. I ara el temps acompanya...





4 Comments:

At 30/5/07 11:09, Blogger Marc said...

Caram... ha acabat agafant personalitat i tot, el piset, a pesar de la abundància de mobles de ja-sabem-tots-on ("el que estigui lliure de pecat", i tota la pesca), la austeritat inicial i les limitacions dimensionals. M'agrada. A més, "Raimoneja" bastant, l'estil :) Bona feina.

 
At 31/5/07 09:11, Anonymous Anònim said...

wauuuuu!!!! quin estil!!!! moltíssim més confortable que als inicis! Referent al menjar.... jo quan vaig estar a Alemanya el menú eren salsitxes de Frankfurt!!! que vagi molt bé! muaaaaas (ruth)

 
At 31/5/07 13:02, Blogger Giorgio Grappa said...

Apa, xicot, que ja t'he fitxat al Liferea! M'ha baixat els posts des del 4-6-06, així que ja tinc per a posar-me al dia de la teua vida.
Una abraçada!

 
At 1/6/07 20:39, Blogger nimue said...

guaita quin piset més mono t'ha quedat! si és que estàs millor que vols! :P

m'he quedar intrigada amb allò del problema... què passa, que et toquen les campanas de l'església a tota pastilla...?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home