10/13/2006

Casa nova


Aquí tenim la primera de les cantonades de la sala del meu nou pis. Dic "la sala" perquè el pis es limita a això, una sala, amb un lavabo i una habitació.

Com podeu veure, hi ha restes d'una gotera a la cantonada... segons el Hausmeister, la gotera en sí està arreglada. Ja veurem què passa quan caigui la primera patacada d'aigua. De moment no hi posarem res davant...

Vet aquí la segona cantonada, la de la cuina. El sofà ja hi era, de fet li he comprat a l'anterior llogater, junt amb el llit i l'armari que veureu més avall. La taula i la cadira són meves, adquirides per un preu mòdic a Ikea la Inefable. Quan pugui, en aquesta paret tan blanca que veieu hi penso penjar un prestatge de punta a punta, que em servirà pels trastos de la cuina, per posar un llum per llegir al sofà i per tenir-hi els meus llibres...

La tercera cantonada és, de moment, el racó dels trastos... aquella porta condueix al distribuïdor, i des d'allí podeu anar al lavabo, o a l'escala de la finca. Parlant d'escales, la que veieu aquí puja a l'habitació.. i aquelles caixes blaves tan ben apiladetes, i que tan de servei m'han fet amb la mudança, no sabeu com queden de bé dins de l'armari! Fan de prestatges magníficament bé...

Anem per la quarta (i darrera) cantonada, a la qual no hi podré fer res, si no vull entrebancar-me quan pugi o baixi a/de l'habitació.

I aquí tenim les escales que ens pugen a l'habitació. El color de la barana no acaba de ser del meu gust, però de moment no tinc calers ni temps per canviar-la...

Aquí veiem el llit, que espero poder fer servir pel què fou concebut en el mínim temps possible. De moment, fa de prestatge magníficament bé.

I aquí és on em toca dormir mentre arriba el matalàs de debò. Per aquells que penseu venir de visita, ja sabeu... o al llit amb mi, o en aquest. Per cert, es tracta d'una butaca-llit la mar de xula, que en una altra ocasió fotografiaré plegada en el seu format butaca, i que potser podeu trobar a Ikea...

L'armari que he heretat, i al qual li falten prestatges per dintre...

Un altre racó de l'habitació, amb finestra i radiador inclosos... i com veieu, la maleta encara per desfer! I és que enlloc d'acabar la mudança em dedico a escriure blogs...

I apa, cap a baix una altra vegada que la visita s'ha acabat. El lavabo us l'ensenyo un altre dia.










5 Comments:

At 13/10/06 17:10, Blogger nimue said...

eiii! que guai aquest passeig per la teua caseta! segur que no tardaràs molt en fer-la teua de veritat, donar-li el teu toc personal, tornar-la un lloc acollidor... Enhorabona i fins d'ací no res!

 
At 18/10/06 13:13, Anonymous Anònim said...

jeje, no diguis que et dediques a escriure posts, que saps que no ho fas massaaaaa.
M'alegro que ja tingis piset. Quan és l'Eroffnungparty' (agg, no recordo ni un borrall d'alemany!!!)

Cuida't molt!!

 
At 23/10/06 13:22, Anonymous Anònim said...

Vaja home, em despisto uns dies i mira que em trobo, la versió PhD-expat de l'especial de "HOLA", "Tita Cervera nos enseña su casa". Amb menys glamour, és clar, però amb molta més gràcia. La veritat és que, conyes apart, fa força patxoca, Raimòn. M'alegro de que hagis trobat un foradet. I no va amb segones...
Trobo a faltar una taula per jugar a rol. Plegable, és clar. Però suposo que encara et falten unes quantes visites a IKEA (jo he estat muntant un moble per al lavabo aquest mateix cap de setmana. No s'acaba mai, això...)
Per cert, i totalment sense relació, per als que coneixen el món acadèmic d’aprop (i per als que no, també), recomano ferventment aquesta pàgina, que suposo que un home informat cm el Rai ja deu conèixer. És un clàssic:
http://www.phdcomics.com/comics.php
Recomano llegir-se els arxius des de bon començament.
Felicitats un cop més per la casa.
A cuidar-se!

 
At 24/10/06 09:14, Anonymous Anònim said...

Hola Raimon,

la casa es molt maca. Be, veig que aixo d'Ikea es internacional, el meu petit estudi de 14 m2 de Delft tambe te mobles d'Ikea.

 
At 31/10/06 13:46, Blogger raimon said...

si, nois, si... Ikea power ajuda molt... i certament, només acabo de començar: falta la taula de menjar (plegable, sí), i la de treballar (triangular, que ocupa menys), les cadires (miraré que es puguin apilar) i un prestatge o alguna cosa així... espero que en 15 dies us podré ensenyar la definitiva...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home